خبرهای داغ:
  دادستان شهرستان البرز گفت: شهرداری و شورای اسلامی الوند باید با اولویت بندی امور به پیگیری و اجرای طرح های مهم و مورد نیاز شهر مانند کمربندی ها و تکمیل پایش تصویری و غیره بپردازند.
کد خبر: ۹۵۹۰۳۶۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲

قزوین_ به گزارش بسیج، جواد خلج طایفه شهردار الوند و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری به مناسبت آغاز سال جدید با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز، دیدار کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام محمد تقی زاده دادستان شهرستان البرز بر ضرورت رعایت قوانین و مراقبت از بیت المال تاکید کرد و گفت: انسجام و هماهنگی در مجموعه مدیریت شهری نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی و ارائه خدمت مطلوب تر به شهروندان دارد و این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه مدیران این نهاد قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های شهر الوند و دغدغه ها و انتظارات مردم، شهرداری و شورا باید در مسیر ارتقاء سطح خدمات گام بردارند و با اولویت بندی امور به پیگیری و اجرای طرح های مهم و مورد نیاز شهر مانند کمربندی ها و تکمیل پایش تصویری و... بپردازند.

دادستان شهرستان البرز همچنین عنوان کرد: اقناع سازی مردم در خصوص برخی کمبودها و نواقص و تلاش صادقانه برای رفع آن ها و همچنین توجه ویژه به رسانه ها و استفاده از ظرفیت این بخش برای انعکاس و توسعه خدمات رسانی می تواند نقش مهمی در افزایش رضایتمندی عمومی ایفا کند.

گفتنی است در این جلسه خلج طایفه شهردار الوند نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه های پیش روی مجموعه مدیریت شهری، از همراهی و حمایت های دستگاه قضایی در روند خدمت رسانی به شهروندان قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار